Pięć metrów długości i pięć litrów pojemności. Ponadprzeciętny komfort ubrany w sportową linię dwudrzwiowego coupe.
Oferta dla tych, którzy poszukują komfortu lecz nie chcą ciągnąć za sobą dodatkowej pary drzwi i osobno regulowanych tylnych siedzeń. CL powstał na bazie S-klasy W220 i dzieli z nią szereg rozwiązań w tym regulowane zawieszenie i wygodną przestrzeń dla pasażerów przednich, wentylowanych i ogrzewanych foteli z masażem.
Na tylnych siedzeniach miejsca i komfortu też nie brakuje. Podłokietnik z uchwytami na napoje, unoszone za naciśnięciem guzika zagłówki i elektryczna roleta tylnej szyby zadbają o komfort pozostałych podróżników.
Klasyczna pięciolitrowa jednostka napędowa V8 aksamitnie rozwija moc 306KM katapultując sporych rozmiarów auto do pierwszej setki w 6,5s. Brzmi przy tym doskonale.
Nasz egzemplarz został zakupiony jako nowy w salonie w Monachium i od razu trafił do Japonii gdzie został po raz pierwszy zarejestrowany. Po równych jak stół japońskich drogach przejechał nieco ponad 84tys. km co sprawia, że zawieszenie i zespół napędowy są w doskonałej kondycji a nadwozie pozbawione rdzy. Silnik i automatyczna skrzynia biegów są suche i pracują prawidłowo.
Auto otrzymało kompletny pakiet stylistyczny BRABUS’a obejmujący dodatkowe lotki i chromowane 20-calowe felgi. Dopełnieniem pakietu jest kompletny układ wydechowy nadający CL'owi nieco więcej sportowego brzmienia.